Ar „USA Today“ spausdintas leidimas eina į saulėlydį, kai „GateHouse“ ir „Gannett“ susilieja? Ženklai rodo taip.

Verslas Ir Darbas

Laikraščio „USA Today“ skyriai. (AP nuotrauka / Stevenas Senne)

Ši istorija buvo atnaujinta.

Po beveik 40 metų trukusio „USA Today“ ir jo skaitmeninių svetainių netrukus bus atlikta didelė pertvarka, kuri apims skaitmeninės rinkodaros kūrimą ir palaipsniui atsisakys spausdinto leidimo.

„GateHouse“ patronuojančios bendrovės „New Media Investment Group“ sandoris įsigyti „Gannett“, kuriam priklauso „USA Today“, nebus dar bent mėnesį. Iki tol nieko daug neįvyks - arba teisėtai gali atsitikti - ir neieškokite, kad tai būtų pirmasis naujos įmonės darbo tvarka. Spausdinimas gali trukti keletą metų.

Tačiau du gerai žinomi šaltiniai, kalbėdami apie foną, teigė, kad atsisakymas spausdinti „USA Today“ yra naujos įmonės skaičiavimų dalis. Tai turi daug prasmės, turint omenyje prastėjantį spausdinto leidimo mokamą tiražą ir minimalią reklamą.

Maribel Perez Wadsworth, „USA Today“ leidėjas, pakomentavo el. Paštu:

„Gannettas neketina nutraukti JAV TODAY spausdinto leidimo, kuris tebėra svarbi mūsų verslo dalis. Gannettas ir toliau yra pasiryžęs teikti aukštos kokybės žurnalistiką bendruomenėms, kurioms tarnaujame, ir mūsų vykstančiai skaitmeninei transformacijai, ir mes džiaugiamės radę panašiai mąstantį partnerį naujojoje žiniasklaidoje. Mes tikime, kad mūsų dviejų kompanijų derinys pakeis spausdintų ir skaitmeninių naujienų verslo kraštovaizdį, ir, pasibaigus sandoriui, tikimės, kad tai suteiks įtikinamos naudos auditorijai, klientams, darbuotojams ir akcininkams. “

Gannettas ir „USA Today“ lyderiai ketvirtadienį 11:30 val. Sušaukė darbuotojų susirinkimą, kuriame ginčijo šio straipsnio išvadas ir atsakė į klausimus. (Šio pranešimo tekstas yra šios istorijos pabaigoje.)

Jau yra pradėti bandyti narystės galimybes ir rinkodaros priedai, siekiant padidinti pajamas.

Vienas „Gannett“ redaktorius, kalbėdamas fone, man pasakė, kad naujasis generalinis direktorius Paulas Bascobertas perdavė visų rankomis vykstantį susitikimą į regioninius dokumentus tą dieną, kai buvo paskelbta apie jo samdymą ir sandorio sutartį.

'Tai truko valandą ir ketvirtį', - sakė redaktorius, 'ir ne kartą buvo paminėtas nė vienas spausdinimas'.

„Skaitmeninė transformacija“ dažnai buvo pažadėta ir retai teikiama daug kartų „Gannett“ ir kituose tinkluose. Tačiau dar prieš susijungimą tas pats redaktorius pasakė, kad Gannettas persikėlė į skaitmeninio perdavimo procesą: „Pripažinkime realybę. Mes (vis dar) turėsime radikaliai transformuotis “.

ką Walteris cronkite'as naudojo kaip savo ženklą prie CBS vakaro žinių

Bascobertas, nors ir viešai tylėdamas, buvo labai matomas ir iniciatyvus vidiniuose susitikimuose su „Gannett execs“ ir apsilankymu didžiausiuose iš 109 savo regioninių dokumentų.

'Jis nurodė, kad jis nėra sužavėtas„ USA Today ', - man pasakojo su susitikimais susipažinęs šaltinis. „Jis sakė, kad„ kelio vidurys nėra strategija “.“ (Tai gali būti taikoma tiek abiejų pusių pranešimams ir nuomonės straipsniams, tiek pagrindinei vidutinės rinkos pozicijai.)

Verslo srityje 109 regioninės popierinės svetainės, kurios naudoja „USA Today“ nacionalinį turinį, pradeda kaupti mokamų skaitmeninių prenumeratų skaičių. Jų skaičius siekia 561 000, po lėtos pradžios bendrovė teigė savo naujausioje pajamų ataskaitoje.

koks yra vertinamas numeris vienas

Bendrovė teigia, kad per mėnesį kiekviena svetainė turi unikalią 127 milijonų auditoriją.

Šį pavasarį didesnių tiražų regionuose Gannettas tyliai krito atskira „USA Today“ naujienų skiltis 35 didžiausiuose popieriuose. Pastangos, kodiniu pavadinimu „Project Butterfly“, buvo labai reklamuojamas kaip reinvestavimas į spaudą kai jis prasidėjo 2013 m.

Šis žingsnis pats savaime yra reikšmingas spaudos sumažinimas, išnaikinantis šimtų tūkstančių egzempliorių platinimą. Skyriai buvo tiesiog per brangūs, man pasakė kitas redaktorius, palyginti su jų gautomis pajamomis.

Pagrindinė „USA Today“ svetainė lieka nemokama, iš jos uždirba didelės apimties skelbimai su geografinio taikymo galimybėmis.

Mažėjantys spaudos tiražai rodo, kodėl tvarkingas penkių dienų savaitės spaudos leidimo nutraukimas būtų patrauklus susijungusiai įmonei.

Naujausioje šių metų pradžioje patikrintoje tiražo ataskaitoje „USA Today“ pranešė apie atskirai sumokėtą 178 000 tiražą su dar 342 000 viešbučių paskirstymo (už tai viešbučių tinklai moka gerokai sumažintą tarifą).

Šis 520 000 yra ilgas kritimas nuo daugiau nei 2 289 000 „USA Today“, pareikšto 2007 m., Kai „Wall Street Journal“ kaip kaklas ir kaklas buvo mokamos apyvartos viršūnės.

Be to, jei žiūrite į vis plonesnius tiražus, akivaizdu, kad daugeliu dienų „USA Today“ spaudoje yra visiškai nemokama arba visiškai nemokama reklama.

Išlaidų pusės duomenų nėra. Bet pagalvokite apie galimas spausdinimo ir platinimo visoje šalyje išlaidas. „USA Today“ daugelyje vietų gali prisirišti prie augalų savo regioniniuose dokumentuose. Tačiau kitur reikia sudaryti sutartį dėl spausdinimo ir pristatymo.

„Valstybiniai statistiniai duomenys“, dalis antrojo ketvirčio tiriamosios žiniasklaidos aljanso tiražo ataskaitos, rodo, kad dokumentas iš tikrųjų įvykdo savo pažadą būti prieinamu visoje šalyje.

Visose 50 valstijų skaitytojai gali atsispausdinti „USA Today“ kopiją. Iš viso svyruoja nuo mažiausio 266 Montanoje iki daugiau nei 49 000 Kalifornijoje.

Trečiasis „Gannett“ redaktorius sakė: „Man buvo pasakyta, kad viešbučio spaudos platinimas vis tiek uždirba pinigus. Bet jei taip nėra, iš esmės nieko nebelieka “.

Vienas argumentas, leidžiantis likti spaudoje, - man pasakė kitas redaktorius, yra jo indėlis kuriant prekės ženklą ir remiant ataskaitų ir redakcijų įtaką vietos reikalams. Nors „USA Today“, be abejo, yra nusistovėjęs prekės ženklas, patikimumo nacionalinei, o ne vietinei auditorijai nauda yra ne tokia akivaizdi ir gali būti tiesiog per brangi.

„Advance“ grandinės laikraščiai prieš septynerius metus pradėjo spausdinti tris dienas per savaitę. Jie sulaukė stipraus skaitytojų ir vietos valstybės pareigūnų pastangų. Naujajame Orleane „Advance“ laikraštis „Times-Picayune“ gegužės 1 dieną buvo parduotas konkurentui „The Advocate“.

„Google 4chan“ įsigijimo gandai yra falae

Kaip pranešiau sausio mėnesį, likusi pramonė nesilaikė „Advance“ pavyzdžio. Nuo tada perėjimas nuo spaudos įgavo tam tikrą pagreitį. Pitsburgo leidinys spausdintas tris dienas per savaitę . Nemažai 30 McClatchy straipsnių numeta šeštadienio leidimus.

„GateHouse“ ir „Gannett“ vadovai pažadėjo nuo 275 iki 300 milijonų dolerių kainų taupymo „sinergijos“, kaip susijungimo pagrindą. Pašalinus ar net tiesiog sumažinus „USA Today“, tai būtų sveika pradinė įmoka už šį tikslą.

Palaipsniui atsisakius spausdinimo, be abejo, sumažės „USA Today“ naujienų personalas, kuriame dirba 289 darbuotojai (pagal darbuotojų katalogą). Daugelis jų yra bendrovės būstinėje Makleine (Virdžinija), kiti - biuruose visoje šalyje.

Tačiau paklausa didelei skaitmeninio formato turinio daliai, ypač mobiliesiems, išliks. Nacionalines istorijas platinti regioniniams laikraščiams vis tiek būtų prasminga, ir jas galima pasiūlyti 260 „GateHouse“ prekybos vietų.

„Gannett“ ir jo „USA Today“ tinklas palaipsniui sukūrė a didelė 21 asmens tyrimo grupė , dažnai pasitelkdami tiek regioninių dokumentų ataskaitų išteklius, tiek centralizuotą duomenų ir redagavimo grupę.

Ši struktūra laimėjo „USA Today Network“, bendradarbiaudama su Arizonos Respublika, 2018 m. „Pulitzer“, teikdama aiškinamuosius pranešimus istorijų ir skaitmeninių vaizdų serija ant keturių valstijų Meksikos sienos pavadinimu „Siena“.

Naujausias iš šių projektų buvo skirtas smurtas artimoje aplinkoje NFL ir lygos atsakas ir piktnaudžiavimas atvirkštine hipoteka ir Katalikų bažnyčios ir skautų berniukų lobizmas prieš griežtesnius prievartos prieš vaikus įstatymus.

„GateHouse“ taip pat kūrė nacionalinį ir vietinį tyrimo padalinį, kuriame būtų 35 žurnalistai. Ieškokite dviejų kartu.

„Gannett“ redaktoriai, su kuriais kalbėjausi, susidarė teigiamą įspūdį apie naują generalinį direktorių Bascobertą. Jam 55 metai, jis turi tvirtą skaitmeninį ir inžinerinį išsilavinimą. Nors ir ne pats žurnalistas, jis rodo entuziazmą dėl įmonės žurnalistinių ambicijų.

Jis kilęs ne iš Gannetto, kaip buvo įprasta, bet iš vestuvių vietos „The Knot“. Ten jis buvo vadovų komandos narys, besiremiantis netradiciniu verslo modeliu, leidžiančiu įsitraukusioms poroms tiesiogiai užsisakyti paslaugas ir apmokestinti pardavėjus iš visos šalies.

„New Media-Gannett“ susijungimas vis dar nėra tikras dalykas. Abiejų bendrovių akcininkų susirinkimai buvo suplanuoti lapkričio 14 d. Jei bus patvirtinta, įmonė pasiliks „Gannett“ vardą, nors už tai bus atsakinga „New Media“.

Maždaug pusė 1,4 mlrd. USD pirkimo kainos bus „New Media“ akcijose. „New Media“ akcijų vertė nuo sandorio paskelbimo rugpjūčio 1 d. Sumažėjo 24%. Nepaisant to, „Gannett“ vadovybė rekomenduoja patvirtinti, iš esmės sakydama, kad bendrovė neturi geresnių strateginių galimybių.

„GateHouse“ vadovybė nekomentuos „USA Today“ pakeitimų ar kitų perėjimo planavimo elementų. Be kruopščiai parengtų vertybinių popierių ir biržos komisijos pateiktų dokumentų, jiems teisėtai leidžiama pasakyti, kol vyksta paskutinės derybos.

„USA Today“, pradėta 1982 m., Buvo sukurta įtaigus ir platus Gannett generalinis direktorius Al Neuharthas. Dėl daugybės sutrumpintų naujienų grynuolių laikomas „McPaper“ popierius per pirmuosius penkerius metus prarado daugiau nei 200 milijonų dolerių, kol galiausiai uždirbo pelną.

Pirmosiomis dienomis „USA Today“ žavėjosi viso puslapio spalvotu orų žemėlapiu, kurio formatas buvo priimtas daugeliu kitų dokumentų, bet nelabai. Net ir po to, kai laikraštis gavo daugiau gravitų, pavyzdžiui, su tvirtais pasakojimais apie oro linijų saugą, „news lite“ įvaizdis išliko.

Reikėjo sukurti tiriamąjį padalinį, sustiprinti nuomonę ir Vašingtono apraiškas, kad gautumėte platesnį pripažinimą to, ką „USA Today“ daro žurnalistiškai.

Neuharthas taip pat buvo „Newseum“ varomoji jėga, kuri 2008 m. Iš pastato, esančio kitapus gatvės nuo buvusios „Gannett“ būstinės, persikėlė į pagrindinį nekilnojamąjį turtą ir erdvius kvartalus Pensilvanijos prospekte, kvartale nuo Nacionalinio prekybos centro Vašingtone.

Įsiskolinęs skolose, „Newseum“ uždarys šių metų pabaigoje, jo eksponatai bus išsibarstę.

Galima sakyti, kad „USA Today“ spaudoje Newseum ir pats Neuharthas buvo ekstravagantiški sveiko laikraščių pramonės reliktai devintajame ir dešimtajame dešimtmetyje, tačiau jie neatitiko skaitmeninių imperatyvų ir spaudžiamų šių dienų finansų.

—————-

Darbuotojų susirinkimo el. Paštas:

Šiandien „Poynter“ buvo istorija, kuri kvestionuoja „USA TODAY“ spausdinimo produkto ateitį. Antraštė: „Ar„ USA Today “spausdintas leidimas eina į saulėlydį, nes GateHouse ir Gannett susilieja? Ženklai rodo, kad taip “.

Tai netiesa.

yra chuck norris negyvas ar gyvas

Maribel („Perez Wadsworth“, leidykla „USA Today“) savo pranešime tai aiškiai pasakė žurnalistei:

' Gannettas neketina nutraukti JAV TODAY spausdinto leidimo, kuris tebėra svarbi mūsų verslo dalis. Gannettas ir toliau yra pasiryžęs teikti aukštos kokybės žurnalistiką bendruomenėms, kurioms tarnaujame, ir mūsų vykstančiai skaitmeninei transformacijai, ir mes džiaugiamės radę panašiai mąstantį partnerį naujojoje žiniasklaidoje. Mes tikime, kad mūsų dviejų kompanijų derinys pakeis spausdintų ir skaitmeninių naujienų verslo kraštovaizdį, ir, pasibaigus sandoriui, tikimės, kad tai suteiks įtikinamos naudos auditorijai, klientams, darbuotojams ir akcininkams. “

Norėdami atsakyti į kitus klausimus, mes surengsime darbuotojų susitikimą rytoj 11:30 ET su Paulu (Bascobert) ir Maribeliu.

Ateinančios telefono skambučio instrukcijos.


Pataisymas: ši istorija buvo atnaujinta, kad būtų pataisytas Paulo Bascoberto amžius ir originali „Newseum“ vieta, esanti kitapus gatvės nuo Gannetto ir buvusios „USA Today“ būstinės, ne tame pačiame pastate. Šiuo metu jis yra Pensilvanijos prospekte, kvartale nuo Nacionalinio prekybos centro Vašingtone. Mes apgailestaujame dėl klaidų.

Rickas Edmondsas yra Poynterio žiniasklaidos verslo analitikas. Su juo galima susisiekti adresu redmonds@poynter.org.