Tuckerio Carlsono reputacija ir ateitis gali priklausyti nuo to, ką jis nori pasakyti šį vakarą

Naujienlaiškiai

Jūsų pirmadienio „Poynter“ ataskaita

„Fox News“ vedėjas Tuckeris Carlsonas. (AP nuotrauka / Richardas Drewas, byla)

Labas rytas visiems. Tomas Jonesas čia - grįžęs po savaitės atostogų ir pasirengęs grįžti į naujausias žiniasklaidos naujienas ir analizę. Ačiū „Poynter“ komandai, ypač vadovaujančiai redaktorei Ren LaForme, praėjusią savaitę perėmusiai „Poynter“ ataskaitą.

Prieš metus šį mėnesį pervadinome rytinį informacinį biuletenį ir pervardinome jį. Tuo metu rašiau, kad „Poynter Report“ tikslas buvo pabrėžti išskirtinę žurnalistiką ir padėti įprasminti mums nuolat kylantį informacijos potvynį. 'Mano tikslas,' aš parašiau , „Yra nukreipti jus į užkulisius kalbantis su žurnalistais, redaktoriais ir naujienų lyderiais visoje šalyje ir visame pasaulyje. Aš tau duosiu du centus “.

Ši misija nepasikeitė, ypač „dviejų centų“ dalis. Šis naujienlaiškis yra pagrįstas iš tikrųjų ir naujienomis, tačiau tai taip pat yra kasdieninė skiltis apie žiniasklaidą. Tai yra, informacinis biuletenis su nuomonėmis apie naujienas ir naujienas apie naujienas. Galbūt ne visada sutiksite su mano nuomone. Mano „Poynter“ kolegos ne visada sutinka su mano požiūriu. Bet, tikiuosi, tai, kaip ir bet kuri gera skiltis, privers jus susimąstyti ir išjudinti sveiką bei pagarbų pokalbį.

ramaus nevilties gyvenimas

Kaip visada, jūsų mintys yra laukiamos. Nedvejodami kreipkitės į mane tjones@poynter.org . Nekantrauju išgirsti, ką manote apie „Poynter“ ataskaitą - kas jums patinka, kas jums nepatinka, jūsų patarimų, jūsų pasiūlymų ir tavo du centai.

Ačiū, kad skaitėte. Dabar apie šios dienos pranešimą.

Praėjusią savaitę buvo keletas pagrindinių žiniasklaidos istorijų. Taigi, čia yra žvilgsnis į tai, kas nutiko ir kas gali nutikti toliau.

Sustokite ir tikrai apsvarstykite stulbinančios naujienos, paskelbtos CNN žiniasklaidos reporterio Oliverio Darcy penktadienį: „Tucker Carlson“ laidos „Fox News“ vyriausiasis rašytojas atsistatydino po to, kai Darcy pranešė, kad slapyvardžiu internete paskelbė rasistines, seksistines ir neįtikėtinai dideles pastabas.

Pagalvokite: tai yra žiūrimiausių laidos laidų rašytojas, žiūrimiausias televizijos šou istorijoje. Tos laidos vedėjas įskaitė šį rašytoją už tai, kad jis padėjo formuoti tos laidos nuomones ir monologus - tokias nuomones ir monologus, į kuriuos atkreipiamas dėmesys ir kuriems dažnai pritaria JAV prezidentas.

Rašytojas Blake'as Neffas kažkada buvo cituojamas sakydamas, kad jis parašė pirmąjį juodraštį viskam, ką Karlsonas perskaito telepromptere. Vis dėlto dar praėjusią savaitę Neffas internete paskelbė vulgarius komentarus.

Gerai aprašytoje Darcy istorijoje išsamiai aprašyti kai kurie baisūs dalykai, kuriuos Neffas parašė savo slapyvardžiu. Jie pralenkia net įprastą politinę retoriką. Jie apima rasistinius išpuolius prieš juodaodžius (įskaitant komentarus įrašams, kuriuose vartojamas N žodis), asmeninius išpuolius prieš azijietiškos moters pažinčių įpročius, taip pat vulgarius išpuolius prieš George'ą Floydą ir kongreso moteris, žinomas kaip „Būrys“. Reps. Aleksandrija Ocasio-Cortezas, Ilhanas Omaras, Ayanna Pressley ir Rashida Tlaibas. Pavyzdžiai išties pribloškia savo fanatika.

Atmintyje darbuotojams, kurie taip pat pasidalijo žiniasklaida, „Fox News“ vadovė Suzanne Scott ir prezidentas Jay Wallace'as pasmerkė Neffo „siaubingą rasistinį, misoginistinį ir homofobišką elgesį“. Jie taip pat rašė: „Bjaurus Neffo elgesys šiame forume niekada nebuvo atskleistas laidai ar tinklui iki penktadienio, tada mes greitai priėmėme jo atsistatydinimą. Nesuklyskite, tokie veiksmai kaip jis negali ir nebus toleruojami bet kurioje mūsų darbo jėgos dalyje “.

Akivaizdu, kad nė vienas siaubingas Neffo šmeižtas nepateko į eterį. Tačiau neramu žinoti, kodėl daugybė Neffo internetinių pasipiktinimų buvo Carlsono eterio komentarų pagrindas. Kas mane veda į…

Scottas ir Wallace'as rašė, kad Carlson šį vakarą kalbės apie Neffo istoriją savo laidoje. Bet kodėl jis iki galo to nesprendė penktadienį?

Darcy istorija nutrūko prieš Carlsonui pasirodant penktadienį, be abejo, pakankamai laiko, kad Carlsonas galėtų pateikti išsamų pareiškimą ir paaiškinimą. Jis tarsi užsiminė apie tai, bet vėliau ėmėsi „atšaukti kultūrą“ ir net pavadino CNN.

Kadangi Karlsonas šį klausimą dažniausiai aptarė savo laidoje „Penktadienis“ ir savaitgalį nedarė jokių viešų pareiškimų, dabar jis palieka atvirą klausimams, ar jo komentarai šį vakarą tikrai yra jo, ar „Fox News“ didžiųjų viršininkų nurodymai.

Jums įdomu, ar Carlsonas žino ar net rūpinasi, koks jam svarbus šio vakaro pasirodymas. Viskas, kas nesusiję su pilnu pasmerkimu ir pasibjaurėjimu Neffu, ir viskas, ką jis parašė, amžinai sugadins Karlsoną. Be to, Carlsonas turi įtikinti auditoriją, kad žodžiai, kuriuos jis taria šį vakarą, iš tikrųjų atspindi jo paties jausmus.

Yra tokių, kurie jau abejoja tikraisiais Carlsono jausmais dėl rasės ir visuomenės ir, ko gero, nieko jis nepasakys šį vakarą, kuris pakeis šias nuomones. Jis jau prarado reklamuotojus dėl komentarų eteryje, įskaitant naujausius komentarus apie „Black Lives Matter“.

Abejotina, kad daugelis nuomonių pasikeis, neatsižvelgiant į tai, ką sako Carlsonas. Bet bet koks jo patikimumas atitinka šio vakaro laidą. Jei jis visiškai neatsiriboja nuo Neffo ir nepatvirtina, kad neturėjo jokio supratimo apie slaptą Neffo dvigubą gyvenimą internete, kaip „Fox News“ gali jį išlaikyti eteryje?

Buvo apmaudu, nors turbūt ir nereikėtų tuo stebėtis, kiek mažai Howardo Kurtzo savaitinė žiniasklaidos laida „Fox News“ praleido „Tucker Carlson“ istorijoje. Sekmadienio rytą „MediaBuzz“ praleido visus viena minutė ir 16 sekundžių apie istoriją ir didžiąją dalį to Kurtzas skaitė vidinę „Fox News“ vadovų atmintinę.

Kurtzas veda vieną iš nedaugelio televizijos laidų, skirtų žiniasklaidos pranešimams. Praleisti vos minutę vienai nuostabiausių antraščių apie žiūrimiausią laidą kabelinių naujienų televizijos istorijoje ir tai daryti be pokalbio ar komentarų buvo ne tik aplaidu, bet ir gėda.

Taip, Kurtzas būtų kalbėjęs apie laidą, pasirodančią jo paties tinkle, tačiau Kurtzas neturi problemų kritikuoti ir kritikuoti kitus tinklus ir naujienų agentūras. Jei ketinate plakti kitus tinklus, turite būti pasirengę patys atkreipti dėmesį. Netikrai pasveriant Carlsono ginčus - taip pat ir ryšį tarp Carlsono ir Baltųjų rūmų - galima teigti, kad Kurtzo pasirodymas neatitinka sąžiningo ir visiško žiniasklaidos dėmesio. Tikrai gaila, nes Kurtzas praeityje parodė, kad yra geriau už tai.

(AP nuotrauka / Wilfredo Lee)

Naujojo Džersio rizikos draudimo fondas „Chatham Asset Management“ laimėjo aukcioną, kuriame nusipirko „McClatchy“ - garsų laikraščių tinklą, kuriam priklauso tokie laikraščiai kaip „Miami Herald“, „The Charlotte Observer“, „Kansas City Star“ ir „The Sacramento Bee“. „Poynter“ žiniasklaidos verslo analitikas Rickas Edmondsas turi išsamią informaciją .

kiek mano twitter sekėjų yra robotai

Visada, kai tame pačiame sakinyje girdite „rizikos draudimo fondą“ ir „laikraščių tinklą“, tai yra priežastis šokinėti. Tradiciškai rizikos draudimo fondai yra bloga žinia žiniasklaidos organizacijoms, nes jas labiau domina pinigai nei žurnalistika. Jei ieškote šiek tiek optimizmo, gali būti, kad aukcioną laimėjo Chathamas, o ne „Alden Global Capital“, kuriam priklauso „The Denver Post“, „Boston Herald“, „St. Paul Pioneer Press“ ir „San Jose Mercury News“. kiti, ir gerokai sumažino daugelį savo laikraščių savybių.

Sekmadienį CNN „Patikimuose šaltiniuose“ pasirodžiusi „Washington Post“ žiniasklaidos apžvalgininkė Margaret Sullivan, ką tik išleidusi knygą apie vietos naujienas, sakė: „„ Alden Global “būtų buvę blogiau. Taigi iš dviejų varganų variantų tai beveik neabejotinai yra geresnis variantas. Chathamas yra sakęs, kad jie tiki misija ir viskuo. Manau, kad tuo šiek tiek sunku patikėti, nes rizikos draudimo fondai nebuvo geri vietos laikraščių savininkai. Bet tai nėra pats blogiausias variantas “.

Beje, jei to praleidote, Edmondsas peržiūrėjo Sullivano knygą Poynteriui.

Kalbėdamas apie Aldeną, patikrink šį puikų Dano Barry kūrinį „The New York Times“ . Barry rašo Evaną Brandtą, kuris gali būti paskutinis žurnalistas, palikęs informaciją apie Pensstauną (Pensilvanija) vietiniam laikraščiui „The Mercury“, kuris priklauso Aldenui.

šią savaitę miręs žurnalistas

ESPN radijo laidų vedėjas Mike'as Greenbergas (kairėje) ir Mike'as Golicas išmetė pirmąsias vietas prieš 2012 m. Žaidimą Klivlande. (AP Photo / Markas Duncanas, File)

ESPN paskelbė tai oficialia praėjusią savaitę, paskelbdama naują radijo tvarkaraštį, o tai reiškia, kad Mike'as Golicas nebedalyvaus rytiniame važiavimo šou, kuriame dalyvavo du dešimtmečius. 2000–2017 m. Golicas bendradarbiavo su Mike'u Greenbergu garsiojoje „Mike & Mike“ parodoje. Paskutinius trejus metus Golicas buvo kartu su Trey Wingo kaip „Golic & Wingo“. Tačiau praėjusią savaitę ESPN paskelbė, kad nuo rugpjūčio 17 dienos rytinėje laidoje, kuri yra sindikuota nacionaliniu mastu ir kuri yra transliuojama ESPN2, dalyvaus Keyshawnas Johnsonas, Jay Williamsas ir Zubinas Mehenti.

Paskutinė „Golic & Wingo“ laida bus liepos 31 d., Taigi baigsis vienas puikiausių bėgimų sporto radijo istorijoje. Golicis vis dar yra sudaręs sutartį ir kažkuriuo momentu gali vėl pasirodyti, tačiau dabar jis nėra naujosios ESPN radijo grupės narys. „Athletic“ atstovas Richardas Deitschas praneša ESPN galėtų pabandyti prikalbinti Golicį tapti kolegijos futbolo analitiku.

Pasipylė dabartinių ir buvusių ESPN kolegų Golicio duoklė, kaip sudarė „Awful Announcing“ Ianas Casselberry'as . Iš visko, Golicas yra klasės aktas. Keletą kartų su juo susidūriau, galiu tai patvirtinti.

Kiek jo pasirodymai - tiek su Greenbergu, tiek su Wingo - jiems buvo gerai. Tiesiog puikiai. Ne puiku. Neblogai. Tiesiog puikiai. Ir tai buvo tam tikras dalykas. Daugelį metų pokštas buvo tas, kad „Mike & Mike“ turėtų būti vadinamas „Mickey & Mickey“ - „Mickey Mouse“ nuoroda reiškė, kad niekas iš pasirodymo nesutrikdys „Disney“, kuriai priklauso ESPN, ar jos reklamuotojų.

„Mike & Mike“ ir „Golic & Wingo“ dažniausiai kibo į sportą, vengė karštų, prieštaringai vertinamų priemonių ir jų buvo saugu klausytis kartu su vaikais automobilyje. Tai buvo PG įvertintas sporto radijas. Ir tai buvo ... puiku.

Tai nereiškia, kad nauja laida staiga virs sportine Howardo Sterno ar šoką sukrėtusio radijo versija. Galų gale, tai vis dar yra ESPN ir jis vis dar priklauso „Disney“. Tačiau akivaizdu, kad ESPN norėjo išbandyti ką nors kitokio rytiniam radijui. Nekantriai laukiu to kažko kito, nors bus keista negirdėti Golicio ir tai bus sunkus įprotis atsisakyti net tiems, kurie manė, kad pasirodymai, kuriuose jis dalyvavo, kartais buvo nuobodūs.

Adrianas Wojnarowski yra vienas geriausių sporto žurnalistų šalyje. ESPN žurnalistas praneša daugiau NBA naujienų nei bet kas, ir kaskart, kai jis sužlugdo didelę istoriją, ji vadinama „Woj bomba“.

Praėjusią savaitę jis numetė dar vieną bombą: F bombą ant JAV senato Josho Hawley (R-Mo.). Hawley parašė laišką NBA komisarui Adamui Silveriui, kuriame buvo apklaustas NBA leidimas žaidėjams ant savo megztinių dėvėti socialines priežastis propaguojančias žinutes, tačiau neleido pranešimų, kurie palaiko teisėsaugą ar kritikuoja Kinijos komunistų partiją. Dviejų žodžių atsakyme į pranešimą spaudai apie Hawley biuro laišką Wojnarowski parašė: „(Aišku) tu“.

E. Hawley pasidalijo elektroniniu paštu socialiniuose tinkluose . ESPN pavadino Wojnarowskio atsakymą „nepriimtinu“ ir „nepateisinamu“ ir, pasak kelių pranešimų, Wojnarwoski sustabdė bent savaitei be atlygio.

Wojnarowskis tweeted , „Aš buvau nepagarbus ir padariau apgailėtiną klaidą. Atsiprašau už tai, kaip elgiausi su savimi, ir nedelsiant kreipiuosi į senatorių Hawley, kad jis atsiprašytų. “

Ar tai buvo aiškus nusikaltimas? Ne. Net nesu įsitikinęs, kad ji pakyla aukščiau už bausmę „Ei, nedaryk to daugiau“. Tačiau sustabdymas tikriausiai kritikus nuramina.

Poynterio pranešime tai buvo paminėta man nedalyvaujant, bet aš norėjau pridurti, kad praėjusią savaitę buvo gera pamatyti naujienas apie Joy Reid ir Shepard Smith.

kiek žmonių skaito Washingtono įrašą

Reidas buvo pavaduotas pakeisti Chrisą Matthewsą 7 val. Rytų lizdas MSNBC. Reidas pasakojo „Associated Press“ Davidui Bauderiui , „Mes bandysime iššauti pro vartus su viskuo, kas yra svarbiausia, kas vyksta tą naktį, ir bandysime tai suformuoti ir kontekstualizuoti. Tikiuosi, kad turiu labai unikalų rėmą “.

Reidas, kurio pasirodymas debiutuos liepos 20 d., Yra aukščiausio lygio. Taip pat ir Smithas, kuris pavargo nuo „Fox News“ ir metė darbą. Jis taip pat bus 19 val. Rytų per CNBC. Tikimasi, kad jo pasirodymas prasidės rugsėjį.

Baltųjų rūmų spaudos sekretorė Kayleigh McEnany. (AP nuotrauka / Evanas Vucci)

Kelis kartus esu rašęs, kaip manau, kad Kayleigh McEnany yra peržengusi savo politinių darbų sekretorės pareigas. „The Washington Post“ leidinyje „ABC News“ Jonathanas Karlas, kuris yra Baltųjų rūmų korespondentų asociacijos prezidentas, rašo, kad McEnany nevykdo savo pareigų .

Rašo „Chicago Tribune“ Robertas Channickas apie tai, kaip koronaviruso pandemija įskaudino ir metė iššūkį Čikagos žiniasklaidai.

Jo komanda paskyrė „Philadelphia Eagles“ imtuvą DeSeanui Jacksonui po to, kai „Instagram“ paskelbė antisemitinius pranešimus, įskaitant citatą, kuri, jo nuomone, buvo neteisingai priskirta Adolfui Hitleriui. Nuo to laiko jis atsiprašė, bet Detroito „Free Press“ apžvalgininkas Mitchas Albomas rašo, kodėl turėtume įsiutinti pagal Jacksoną ir šią istoriją.

Baltieji rūmai, atrodo, daktarą Anthony Fauci atmeta nuo pagrindinės televizijos, nepaisant pakartotinių jo prašymų. Dabar „NBC News“ pranešė Joshas Ledermanas ir Kelly O’Donnellas Baltieji rūmai siekia jį diskredituoti.

Paaiškinimas: Ši istorija buvo atnaujinta ir pažymėta, kad „Fox News“ rašytojas Blake'as Neffas pakomentavo įrašus, kuriuose kiti vartojo N žodį. Iš pradžių buvo sakoma, kad Neffas vartojo šį žodį.

Ar turite atsiliepimų ar patarimų? Siųsti „Poynter“ vyresniajam žiniasklaidos rašytojui Tomui Jonesui adresu tjones@poynter.org .

  • Darbo vietos žurnalistikoje - skelbkite ir raskite darbą Poynterio darbo taryboje
  • Koronaviruso pagalbos fondų sekimas: kaip sekti mokesčių mokėtojų pinigus - Šiandien 9 valandą ryto, Nacionalinis spaudos fondas
  • Interviu menas ir amatai: kaip giliai klausytis - liepos 17 d., 16 val. Rytų žurnalistikos institutas, Nacionalinis spaudos klubas

Norite gauti šią instrukciją į savo pašto dėžutę? Prisiregistruok čia.